Work, work och lite annat.

Har typ bara jobbat hela helgen känns det som. Hade lovat att Jimmie att se hans match i lördags (om jag hittade sällskap, Erik var barmhärtig samarit och tänkte offra sig =D) men slutade inte ens en timme innan matchen började efter att ha stressat i mejeriet så jag orkade inte =( 

Jag och Erik tog det lugnt (så lugnt som det kan bli i det här huset ska tilläggas) istället. Vi hade min 18-års middag med potatisgratäng och oxfilé. Det var oxå meningen att vi skulle dricka det portugisiska vin från -94 som vi köpte i Portugal för just det här tillfället. Morsan och jag var dock väldigt misstänksamma mot lagringen av det... vi bytte vin istället =P haha (slutade dock med cider för min del, jag tål verkligen inte rött!).
 
Jobbat idag oxå... sex timmar. Ovanligt mycket folk. Satt och tänkte på annat hela tiden, gick väl inte så bra =P

Imorn är det mösspåtagning! Längtar! =D Dock ska det bli projektarbete först... klockan nio redan. Ni får ursäkta flickor, men jag kommer vara halvsovande när ni kommer redan.

Nej, nu ska jag se klart på Spindelmannen. Ha det nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback