Vill inte!

Nu ska jag snart iväg och jobba... fem timmar i frukten. Snyft, men det får gå ändå... det är värre de sju timmar mellan 7-14 jag ska jobba imorn. Längtar till de här 12 timmarna på jobbet är över, längtar väldigt, väldigt, väldigt mycket.  

Var tvungen att sticka tidigt från Lizze igår... Lisa skulle hämtas, sen när vi kom dit så visade det sig att nu hade festen dragit igång. Bittert för alla parter. Elin skulle kanske ha kommit bort till Lizze men nu blev det till mig istället. Så vi satt här och snackade skit till tre inatt. Väldigt trevligt och det behövdes även om jag är hur trött som helst. Fast det kanske beror på oxå att jag vaknade vid nio och kunde inte somna om på en timme =/

Nej, nu ska jag säga hej då på msn och sedan göra mig i ordning klart. Fan jag vill inte! Fick ett erbjudande här jag mycket hellre hade tagit =P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback