Varma varmkökskänslor!

Varmköket idag var skrämmande... vi hade praktiskt prov! Usch alltså... vi fick reda på att vi skulle göra en varmrätt baserad på lax eller kotlett och sedan en varm för/efterrätt. Jag hittade på ngt i farten (och valde sånt jag inte ens tycker om... pucko! =P) och det blev lite stekt potatis, marinerad och stekt kotlett, kall chilisås och grönsaker och som avslutning: hallonpaj!! Hallonpajen blev väldigt lyckad om jag får säga det själv ;) haha

Killarna var som vanligt helt flippiga. Vet inte riktigt hur många gånger Pille ändrade mitt namn, sa mitt namn (så som jag faktiskt heter) och en massa annat dumt. Vi hade lite vattenkrig där oxå, han snodde min ananas men Erik var snäll att ge mig en mkt större bit ;) haha heja Erik! Kommer sakna varmköket och hur kul vi har där =/ Mkt dumt för oss har vi (förutom vattenkrig och eriks pedagogik haha)

Nu ska jag lyssna lite motvilligt på 100 höjdare och kika efter Leif... tror att jag hör danska. Jag ångrar mig redan ;D haha

Och förresten: har jag världens fulaste dialekt imorn: skyll på lisa. Det är helt och hållet hennes fel att jag pratar som karl-oskar och kristina. =/

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag gillar vår varmköksgrupp :D Alla är så häliga :P Erik & Pille var verkligen på g igår med ;)

Postat av: Jenny

Haha jaa uppenbarligen =D sjukt kul.

2007-04-03 @ 11:42:51
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback