Ups and downs

Sitter här och läser Solo... synd att tidningen inte alls håller samma mått som mina andra favoriter; Cosmo, Elle och Glamour och därför har jag sagt upp prenumerationen (prenumerera är förresten den ultimata kollen på om någon är onykter ;D prenumerera och nationalencyklopedin =P). Lär väl köpa lösnummer ändå... men det är tråkigt =(

Var med om världens mest traumatiska lektion idag... han kunde ju aldrig sluta prataFy fan! Höll kvar oss hur länge som helst och framkallade en av de värsta huvudvärksanfallen jag har varit med om på länge. Tur det fanns kaffe hemma sen när jag kom hem alltså! Det och godis har fått mig på fötter igen, och en dos av människor oxå såklart =)

Mamma 2 var och hälsade på idag oxå, synd att jag inte hann träffa henne något nästan. Men trevligt som tusan, hoppas att hon kommer på studenten, det vore trevligt =)  

Nej, nu borde jag verkligen byta om till träningen. Första gången på länge jag verkligen inte är sugen på att träna... och det suger. Inte van vid sån skit. 

Fight the demons 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback