Trötter

Träningen gick kasst idag... hade tankarna iväg åt annat håll... kan ju ha något att göra med det =P Annars idag har det bara spelats SimCity (höjdpunkten var när Sofie dödade en björn ;P) tillsammans med Elin, Sofie och Henrietta som skolarbete. Kanske inte världens höjdare men bättre än mycket annat =P Tack vare Alle som vi kunde spela det förresten, så har honom att tacka för att det inte blev IG, ibland är det bra att ha smarta kompisar ;D haha

Har pratat en himla massa i telefon oxå känns det som. Folk lyckas alltid ringa när jag sitter och pratar med någon annan dessutom, men jag klagar inte. Jag har vant mig vid att prata i telefon så det är nice =)

Nej, nu ska jag sova. Ska upp med vovven vid halv tio (döden) imorn innan jag ska iväg ut till skogen... så puss puss och godnatt på alla!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, björnan kan vara en fara för invånarna i staden. Och varför ska en björn vara i staden för?! haha. Okej, men Jenny. I detta fallet är iaf skogen mycket trevlig :D

Postat av: Sofie

nu kan jag inte stava heller. BjörnEn ska det ju stå ;)

2007-04-11 @ 00:03:46
URL: http://zoofies.blogg.se
Postat av: Alle

Hälsa björnen i skogen ;)

2007-04-11 @ 10:34:18
Postat av: Fräddie

Jenny and Erik sitting in a tree....

2007-04-11 @ 12:32:45
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: elin

sofie tog väck träden med :P HAHA (med tanke på fredriks inlägg)

2007-04-11 @ 16:53:37
Postat av: Fräddie

Oh I know there are tree's alright ;)

2007-04-12 @ 14:39:36
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Kul att man har normala kompisar ;D

2007-04-12 @ 18:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback