Systerkärleken är starkare än mkt annat!

Nähä, ingen fys idag... bittert. Men jag och Malin fick iaf lite motion när vi sprang från parkeringen för att vi var sena ;D fast det var ju det lilla =/ Orkar knappast ut och springa själv... nej, det får bli att hoppa in i duschen eller ngt annat. Kanske kolla klart på Heroes oxå... och se lite filmer jag fick låna av Malin. Ja, det fanns ju tydligen en del att hitta på ;) haha

Sova är oxå prioritet nr 1. förlorade en del i natt och inte fick jag ro i själen heller. Jag offrade kroppen för förvirring, så jävla typiskt mig. Men men, det ska lösa sig hyfsat idag hoppas jag... annars så, äsch jag kom inte på ngt bra.

Vill inte ha litteratur imorn... vill bara att livet ska vara normalt och att människor ska bete sig vettigt igen (helt annan sak än det ovanför, den här gången är systerkärleken som sätter in. Den är stark för tillfället, älskar dig petite!). Fan, hur många gånger ska man bli besviken på människor? Nåja, screw them helt enkelt. I'm on your side =)  

Blev kallad bitch idag igen... borde jag börja ta åt mig? =S Jag som är en sån ängel! ;P 

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Du vet att jag säger det med kärlek och inget annat ;)

Postat av: Jenny

Du ja =S haha. Jag kanske inte hörde fel i tisdags då? Du kanske verkligen sa: "I love you, bitch" ;D haha

2007-04-04 @ 19:59:40
Postat av: Lisa

=) you're MY bitch

2007-04-04 @ 21:50:20
URL: http://peetite.blogg.se
Postat av: Fräddie

aha du hörde så rätt, ajg försöker bara dölja mina känslor *raur*

2007-04-04 @ 23:21:53
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha I knew it! (ägnad till dig emelie ;D)
Haha din och Sofies, Lisa =P

2007-04-04 @ 23:35:14
Postat av: Emelie

haha, tackar ;D

2007-04-05 @ 09:01:10
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Jenny

Hehe, trodde att du kanske visste vad det kom från ;D

2007-04-05 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback