Studenttider!!

Har äntligen hämtat studentmössan idag!! Hur glad och stissig som helst! =D Säger dock bara en sak: anlita inte A.J Eriksen om ni inte vill höra:

"era mössor befinner i en lastbil någonstans... nej, vi kan inte säga när de kommer att levereras"

Inte särskilt kul, tycker synd om Maria oxå som har behövt stissa runt som en tok på grund av dem. Men nu är den här och det saknas inte ett dyft!! Skööönt! =D Provade den med klänningen jag ska ha på studenten, grymt kul att det passade tillsammans =)

Vet dock inte alls vad jag ska ha för skor eller accessoarer... =/ funderar på guld men då måste jag antingen köpa ett par skor eller låna Sofies... det tål att tänkas på ;D Fortfarande mycket kvar... däribland smycken till min balklänning =( Men men.

Grattis dessutom till Fredrik som fyller 19 idag! Hoppas du har det bra däruppe nu under helgen! =)

Kommentarer
Postat av: Fräddie

AW! tack! förresten! fick ni klassbandet i era?

Postat av: Jenny

Jajjemen, till min stora förvåning saknades ingenting!! =O

2007-04-29 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback