Shopping, shopping, shopping!

Var mycket trevligt ute i skogen igår (även fast jag förlorade på xboxen hela j*vla tiden. Stackarn fick se tävlingsmänniskan Jenny komma fram =P) och sedan tjejkväll (med mycket godis) efter. En väldigt trevlig dag =)

Idag har det varit minst lika trevligt, morsan och jag stack på "glasbruksrunda", var tänkt att vi skulle hitta lite examspresenter till mig. Det gick kanske inte  bra precis. Jag hittade däremot en massa trevliga kläder på Kosta Outlet. Hittade ett par Lee-jeans, ett par Levi's-jeans, en Levi's-tröja och två "pufflinnen"... för 950 spänn. + 3 fina trosor. Måste säga att jag är sjukt nöjd! =D Mitt shoppinghumör är på topp om vi säger så ;D 

Morsan var duktig och handlade glas iaf, det som var meningen egentligen =P Vi hade väldigt trevligt tillsammans och jag har roat mig på småvägarna... sjukt kul med svängarna och backarna! =D Och så har vi ätit lunch vid en sjö och fikat i Tingsryd (av alla ställen på hela jorden ;P) och där var jag nära på att köpa ett par skor (Sofie vet vilka det är, Donna Girl-skorna) men vänsterskon glappade =( 

Nej, nu ska jag äta lite innan träningen. Det kan ju kanske vara en bra idé =P Puss!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback