Ro?

Träningen gick hyfsat även om jag har fått sota lite, fingret mår inte alls lika bra som innan men det är smällar man får ta. Anders körde specialträning med mig, han hade mig att springa som en annan tok från hörn till hörn. Första gången på träningen som något faktiskt gick bra... fick träna lite smash oxå, kuuul! =D

Och nu sitter jag här och är djup med både Fredrik och Elin... skönt förutom att jag behöver sömn som ett annat barn =/ Men jag behöver det här oxå... det är bara att välja. Vilket ska jag ta? Min psykiska eller fysiska hälsa? =/ Det är den ständiga frågan. Ro i själen eller ro i kroppen?

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Både och är viktigt, då mår man som bäst honey! :)

Postat av: Jenny

Jaa, lycka till med mig. Jag är nog ett hopplöst fall =P

2007-04-04 @ 18:52:37
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback