Och så var den 13:e slut...

Jaha, då var man lonely igen. Erik stuckit ganska precis (varför har inte pojken körkort? ;P). Satt och kollade på Hitch (som båda hade sett innan men ändå =P) typ hela kvällen. Nice.

Rätt slappig dag även idag. Var på stan och försökte köpa lite skor men det var ju totalt hopplöst, ska övertyga morsan om Malmö... snart! Fikan med Micke var dock trevlig, har adopterat honom som storebror. Haha. Alltid velat ha en storebror =) (lillasyster är ju inte riktigt samma sak att ha som en storebror =P)

Nu ska jag sova var det tänkt. Blir slitigt imorn (nåja)...  först jobbet och sedan direkt vidare till grillning. Pengar och sällskap på samma dag, kan inte bli bättre ;D

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Woot! ikväll blir det myyys :D

Postat av: Lizette

Jag är med på Malmö bara så att du vet :P

2007-04-14 @ 11:28:47
URL: http://zettan.blogg.se
Postat av: Jenny

jaa förhoppningsvis! =D
bra Lizze! Jag är shoppingsugen till tusen!! ;D

2007-04-14 @ 12:02:21
Postat av: Lisa

är d ngt fel på mig egentligen? ='(

2007-04-14 @ 19:59:29
URL: http://peetite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback