Nervöst!

Världens tråkigaste dag på veckan är avklarad... onsdagen är verkligen döden. Idag skällde tom jag Ingemar och hans jävla påhitt. Lyckades dessutom få fem smsPauls lektion (han hatar mobiler så jag fick ju hia mig tills han inte var närvarande =P). Vi såg på film och sin vana trogen så lämnade han oss själva i klassrummet, ett väldigt bra tillfälle att spela Ämnet ;D haha, fast vi hann inte så mkt tyvärr =P

Har suttit och planerat ballottningen nu oxå... jag ska sitta nere hos killarna och jag vet redan mitt nummer. Fatta nervöst det kommer att bli!! Jag är redan nervös till tusen!! Haha, men då blir nog bra =) Hoppas på en trevlig kväll både imorn och på fredag!

Och by the way: folk måste sluta skämma ut mig... rodna långt ner på bröstkorgen var en ny och inte helt härlig upplevelse ;P Diskreta som handgranater är ni allihopa =P

Kommentarer
Postat av: Alle

Haha...diskreta som handgranater:P...jag vann iaf på Ämnet ;)

2007-04-04 @ 15:59:34
Postat av: Fräddie

HÖHÖ, det är så kul att se dig bli röd som en tomat :D (och du vet att vi inte pratar ilska här ;)

Postat av: Jenny

Haha, jaa efter EN omgång =P Grattis. Revansch på det du ;) haha
Och du har verkligen lika kul varje gång, jag kan ju inte längre SE på dig Fredrik utan att börja rodna =P

2007-04-04 @ 18:27:45
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback