Nervositet!

Varit uppe sen åtta idag så jag är lagom övertrött... redan. Hm, får se hur det går ikväll =P Mitt hår är nästan torrt och redo att plattas här... det är redan sjukt långt så vi får se hur långt det blir efter en ordentlig omgång med plattången =) Just nu ser jag ut som en liten trollunge eftersom jag har borstat det när det är sådär halvtorrt, inte särskilt snyggt =P

Stissig till tusen inte bara pga av övertrötthet, nervositeten har ju börjat sätta in, ska bli riktigt kul ikväll och se vem man får till baldejtKul, spännande och fruktansvärt nervöst =S Jag, Sofie och Cassa får se till att killarna sköter sig ikväll... ja, det blir ju kanske inte världens lättaste sak med tanke på att vi är lite mindre men de får fan se till att lyssna annars så busvisslar Sofie i mikrofonen och då lär det bli tyst ;D 

Nej, nu ska jag sätta upp håret på nåt sätt och köra ner till ICA. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback