Min lilla kväll i ensamhet

Sitter här och pratar i telefon samtidigt som jag sitter på msn. Mycket trevlig även om det blir en hel del: "Va?" i telefonen =P

Rört på mig en massa idag... hoppat (usch det var svårt att gå upp imorse... jag och Erik hade allvarliga problem... fasansfullt trött/a var jag/vi =P), sedan promenerat med Elin och Emelie (Erik och Ebba var med på ett hörn oxå =P) och sedan badminton (där vi hade ett trevligt litet gästspel i form av Cassandra =D). Så nu är jag helt slut i kroppen.

Popppade lite popcorn efter duschen och tänkte sätta mig vid en film (att kika på film ensam är ingen höjdare förresten) men fastnade på msn och i telefon istället. Lika bra det =P Har ju lite filmer här på datorn helt plötsligt dessutom (tack vare storebror) så hade ju kunnat kombinera men det blev lite för mycket även för mig ;D

00.22

Väldigt djupt här på msn... på alla håll. Helt chockerande att jag kan vara så djup ibland. Trevligt dock =)

Fick världens sötaste sms dessutom. Nu ler jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback