Malmö!!

Malmö igår för en massa shopping var det tänkt och ja, det lyckades jag nog uppnå iaf =P Har hittat en kläning som jag ska ha på studenten (äntligen, nu saknas "bara" accessoarer...), två tröjor, två skor (skitnöjd med dem; ett par för 98, polkagrisrandiga i rosa och ett par svarta 9-cms stiletter med lite platå för 350!! Älska Monki!!), lite underkläder, leggings och en resesminkväska från nya favoritmärket Monki! Lite smått och gott helt enkelt =) Kan dock inte slå Erik med shoppingen, han köpte en kamera så jag måste säga att han innehar pris för högsta belopp även om jag hade flest kassar ;D  Men jag, Erik, Lizze, Markus och brorsan (som skulle ner också och träffa folk där nere) hade en väldigt trevlig dag =) Och jag är inte ens halvpank! =O

Idag blir det projektarbetet som gäller, ska öva på muntliga och skriva lite mer på rapporten. Men jag har dock hunnit promenera med Ebba och sitta ute i solen så dagen känns inte helt förstörd. Dessutom är det ju trevliga människor med i balkommittén så det blir nog kul ändå =P haha

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Blö för projektredosvisning! hur fans ka man hinna allt på 10 minuter? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback