Lagen om alltings jävlighet garanterade kallt väder idag ;D

Vet inte riktigt vad man ska skriva idag =P

Har frusit som en tok (varför är det aldrig bra väder när jag väl sätter på mig en kjol?! Det är då det börjar blåsa och vara molnigt!), när jag och Sofie sprang på stan en runda trodde jag allvarligt talat att jag skulle =P Och så fanns det inget kaffe hemma när jag kom hem heller, jag trodde jag skulle börja lipa ;D

Men nu har jag fått påfyllning av mat, kaffe och Fingermarie så nu är jag glad igen =) Ska ut med hunden en runda snart... men då blir det fan vinterjacka och långbyxor och sedan direkt ner i sängen när man är tillbaka med en kopp kaffe till som sällskap kanske? =)

Ikväll händer det inte särskilt mycket, ingen träning så det blir till att springa en liten runda... kanske DET jag borde göra med hunden?! =O Snilleblixt =P Iaf så ska jag sen hem till Lizze en runda för att hämta lite kläder... längtar. Inte pratat med tjejen på en halv evighet känns det som =/ Men det ska ordnas =)

Nej, nu ska jag antingen sätta igång en film, döpa om en massa låtar eller möjligtvis springa... vi får se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback