Järtecken och vidskeplighet... welcome to my world

Jaha, då var man duschad, äten (och nej det är ingen som har tuggat på mig =P) och lite allt sånt möjligt. Nice, nice. Träningen gick bättre än förväntat trots allt. Kom på att det var Magen som orsakade det något nedstämda humöret. Tror det kan vara så att de nya tabletterna hjälper. Missade igår för jag glömde medicinen hemma, något som straffade mig genom ont idag. Trots ont är det ett bra tecken; kanske, kanske (även om jag knappast vågar hoppas, det vore idioti) de faktiskt hjälper och plockar ner det? Vore ju nice... minst sagt. =)

Har en ny lotion som man ska smörja in sig precis när man har stigit ur duschen förresten (på tal om ingenting antar jag) och fortfarande är dyblöt. Kan ju inte säga annat än att den funkar, jag ser ut att vara lika inoljad som en muskelbyggare på tävling =P haha. Lite osnyggt kanske att vara riktigt så glansig på halsen (och resten av kroppen) in public så det får bli efter kvällsduscharna jag använder den helt enkelt, haha. 

Nej, nu ska jag försöka sova... får se hur det går. Trots en bra träning far tankarna åt alla möjliga håll.. kan inte riktigt bli av med föraningen om en annalkande katastrof =/ Även fast jag vet att det är Magen som talar så får det att krypa i kroppen på mig.  godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback