Jag älskar slutet på trean!

Blev löjligt lätt Staden och Framtiden idag... vi satt i biblioteket hela tiden och väntade på att Paul skulle komma, vid lite över tre gav vi upp. Visserligen satt vi bara och snackade en massa skit; jag, Elin och Sofie.  Ru och Rebecka stannade till hos oss (och fick att rodna värre än någonsin, mina blodkärl har verkligen flyttat ut till ytan för gott, tack för den flickor. De lyssnade ju verkligen inte =P) och sedan kom även Cassa och Jakob från teknik förbi. Mycket dumt snack men mycket trevligt dessutom, haha.

Nu har jag precis blivit blonderad dessutom... mina rötter gick från mörkbruna till platinablonda på några minuter här... sanslöst blond men det blir nog bra när det torkar. Iaf: tack Sofie! Dig kan man alltid lita på! =D Ska övertyga Lisa om att jag måste ha rakt hår på ballottningen dessutom! Lite sugen på det ;D

Blir träning ikväll ändå... dock att jag inte kan böja fingret helt men det får gå ändå =P Och nu ska jag äta... mycket att göra ;) haha puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback