Glad påsk!

Jag har varit uppe sen halv tio och funderar och kommit fram till det här inlägget:

Jaha, då var ballottningen över. Den resulterade i några saker:

1. Jag kommer nu för evigt vara klassad som Bitchen i gänget, inte för att det gör någonting egentligen, det har jag ju alltid varit inombords men nu vet folk faktiskt om det ;D
2. Jag ska aldrig, aldrig, göra något sånt här igen. Fy fan för att ta hand om ett gäng berusade/halvberusade killar som trängs, knuffas och är allmänt jobbiga. Det var ingen behaglig upplevelse =/
3. Nästa gång måste jag äta mer innan och under (dock inte efter, tycker inte om mat mitt i natten =P) för annars blir man så som jag var igårkväll. Och så låter vi det stanna vid det utan att nämna mer.
4. Det var tur att jag var som jag var igårkväll, med fylla kommer sanningen ungefär. Inget jag ångrar.
5. Jag är livrädd för att listorna ska komma bort. Livrädd. Vi har inte namnen och numrerna någon annanstans. Förstå att jag är LIVRÄDD

6. Det ska bli trevligt att gå på bal med Jonas hoppas jag =)

Imorse fick jag världens chock i påskägget, Lisa tyckte att vi skulle överge godiset för en överraskning så jag hängde på. Hitta ägget var inte särskilt svårt och i hittar jag pengar. Inte lite pengar heller. Ett väldigt trevligt tillskott som mycket väl kan gå till ett par skor ;D

Så min påsk har varit väldigt lyckad än så länge... dessutom ska jag in till stan och fika sen, väntar bara på Lizzes samtal, sedan kommer kusinen, jag ska prata med Elin idag och förhoppningsvis några till. Det här kommer nog bli en väldigt trevlig dag! =D

Så:
Glad påsk på er allesammans!  

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Jag tyckte du höll bra koll på boysen, även om du numer blir klassas som bitch, but you're already my biatch ;D

Postat av: Fräddie

Förresten vill jag ha bilderna!

2007-04-07 @ 10:38:11
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, ja det förstår jag. Många är sjukt roliga! =D
Du såg det i mig innan någon annan gjorde det ;D

2007-04-07 @ 11:19:17
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Fräddie

Japp, dom har inte sett dig övertaggad på badmintonbanan! HAHA :P

2007-04-07 @ 11:46:44
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

sant. ;D

2007-04-07 @ 17:52:41
Postat av: becka

jag vill också ha bilderna! Alla, kom ihåg att du lovade mig det darling :D

2007-04-10 @ 10:07:44
Postat av: Jenny

Haha, jag vet! Ska fixa det till dig =) Mååånga bilder är det dessutom! =D

2007-04-10 @ 23:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback