Fredagen den 13:e

Träningen gick verkligen kasst idag... totalt fullständigt körd i huvudet känns det som. Dessutom ville inte kroppen vara med heller... men det är nog huvudet som är största problemet för tillfället... ska sova lääänge imorn. Behöver verkligen det. Har inte sovit särskilt många timmar under hela lovet, av någon hemskt underlig anledning. Det har inte funnits tid... och det lär inte finnas det framöver heller. Så om ni tycker jag är lite vrång och sur... sömnbrist lär väl vara anledningen. 

Fredagen den 13:e idag oxå... tecknen är emot mig (järtecken är ett häftigt ord förresten)... eller kanske inte. Ska hända mycket trevligt imorn (eller senare idag blir det ju). Det är frånvaron av sömn som talar för tillfället, ingen skrockfullhet här inte! Fast det är kul att vara skrockfull men just med fredagen den 13:e är jag inte skrockfull om. Dock lite kul... det är som 666. Det är kul att folk är rädda för ett nummer... just därför så lägger jag alltid märke till sådana siffror =D Jag är lika skum som vanligt, övertrött eller inte! =P   

Nej, nu ska jag spela klart min omgång med Bitch (klarade precis ut en annan omgång by the way) och sedan sova! =D Längtat till sängen hela dagen... morsan fick köra en bit så jag kunde sova. illa var det. Men det ska ordnas nu =) Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback