En snabbrepetion över vad jag har hittat på ;D

Nu har jag varit dålig igen. Men det beror faktiskt på att min dator saknar lite vitala skydd för tillfället och Lisas dator är ju aldrig ledig ;D

Iaf gick högskoleprovet rätt bra tydligen. Hade 94 rätt. Sjukt stolt över orden, hade typ fyra fel eller ngt sådant =D Men jag ska aldrig göra om skiten i hela mitt liv. No way! haha.

Igår så tränade jag och sedan grillade vi korv (fint jag som älskar korv) och sedan kom Micke över för lite filmer. Jag, Lisa och han satt i soffan resten av kvällen och tittade och pratade (fick äntligen se klart Matrix-triologin!). Lisa drog nitlotten oxå och fick visa upp sitt stökiga rum eftersom min dator befinner sig i ovannämnda tillstånd =P Dörren till mitt rum förblev välstängd hela kvällen tack och lov =P

Och idag gick matten överraskande bra, jag kom på kvoter (och nej, det ska inte vara kvötter Alle!! =D) i en rasande takt =P Kände mig smart men vi kom fram till att det antagligen var en väldigt lätt lektion. Om inte så ska jag nog sadla om till programmerare ;P

Och nu sitter jag och pratar med Fredrikmsn samtidigt som jag äter efterrätten jag missade i lördags... väldigt mumsigt. Lisa är duktig!

By the way är Fredrik en darling som skickar heroes och najsig musik för tillfället =P

Konstant rodnad på mina kinder... och den kommer inte av skam.

Kommentarer
Postat av: Fräddie

HAha! vilken färg har brandbilen!? :D

Postat av: Jenny

du tyckte du var snabb eller? ;D

2007-04-02 @ 20:32:00
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Fräddie

JÄSS! :D

2007-04-02 @ 20:45:29
URL: http://sandevar.blogg.se
Postat av: Lisa

I'm good, right? =P

2007-04-03 @ 20:26:06
URL: http://peetite.blogg.se
Postat av: Mikke

Lisa kan oxå bli generad:P jag vet:P

2007-04-04 @ 19:07:14
Postat av: Jenny

hahaha, ja det var nästan lite förvånande. Men så vet jag en till som oxå kan ;D

2007-04-04 @ 23:40:12
Postat av: Jenny

Och det är INTE jag den här gången!! =D

2007-04-04 @ 23:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback