En härlig morgon... typ iaf

Hade planerat att gå upp vid kvart över tio imorse... blev väckt av ett sms vid tjugo i åtta. Bitter till tusen är jag =/ Men men. Inte mycket att göra. Jag låg ändå till nästan halv tio ändå =P

Har hunnit med en massa annat dumt istället; t  ex, raka benen och läsa lite i min bok. Haha, så mkt nyttigt för jag på morgonen =P Har lyckats oroa morsan lite lätt oxå, men det ska nog lösa sig =P

Pratade länge i telefon igår, fan, jag har nästan blivit duktig på att prata i telefon! Helt osannolikt. Inte för att jag blev mkt klokare men jag har iaf sovit som en "klubbad get på morfin" (som Fredrik så snyggt uttryckte det ngn gång ;D) ändå =P

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Har jag sagt det? shieet, klok! :D

Postat av: Jenny

Haha... och kul =P

2007-04-05 @ 16:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback