Chills

Stressat som en idiot idag... de ville tydligen att förutom frukten så skulle jag plocka varor och fronta hela butiken! Ja, det hinner man ju på fem timmar! Jobbade med Jocke de sista timmarna iaf så det var skönt, där hade man ngn att bråka med =P

Jag är dock så trött att jag funderar på om jag kommer vakna igen om jag somnar... någonsin. Livet är jobbigt när man jobbar och festar och sitter uppe länge mycket. Höll mig uppe på socker den sista timmen, fanns lite övergivet godis i fikarummet (ungefär tre stycken bitar) så det fick det bli.

Är inte hungrig längre. Känns jätteskumt för någon som alltid har varit hungrig innan. Det är faktiskt rätt tråkigt... äter två gånger om dagen nuförtiden... brukar äta konstant annars. Boring... mat är ju gott! Hoppas att min aptit kommer tillbaka snart eftersom jag inte kan tvinga i mig mat =/

Nej, nu ska jag lägga mig och halvsova och vänta på några samtal... och sedan ska jag sova!

Godnatt, godnatt! =)

Kommentarer
Postat av: becka

Jag var inne i en sån period nyss med, utan matlust alltså. skittråkigt är det verkligen. kanske är du lite stressad? Jag tror i alla fall att mitt berodde på det :D kram

2007-04-10 @ 10:04:53
Postat av: Jenny

Tror inte det är stress... vet inte riktigt vad. Men tråkigt är det, det håller jag verkligen med om! Får ju inte stressa vännen! =)

2007-04-10 @ 23:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback