Bubbly!

Älskar det här vädret!! Och trots det sitter jag inne =P Måste städa lite, alla kläder jag har ligger utspridda i rummet ungefär och så kan det ju inte se ut helt enkelt =P Ska hitta plats i redan överfyllda garderober för de nya kläderna, ett mycket angenämt problem ;D ska bland annat trycka in fem par jeans... önska mig lycka till på det! Behöver nya garderober, så mycket har till och med föräldrarna insett =D haha

På riktigt bra humör idag! Hela jag bubblar! Och detta trots att jag inte har sovit så länge som jag hade tänkt men det gör inget tydligen, jag blev nog utvilad ändå =D

Nej, nu jäklar ska jag städa klart och sedan är det bud på att slänga av sig lite kläder och sola på altanen där det är lä! =D

Älska fredagen den 13:e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback