Bonnatur är bara förnamnet!

Lite snabbt innan jag slocknar (eller döör):

Gick upp imorse, beredd på att gå till skolan (morsan väckte mig vid halv elva då hade jag sovit som en stock i 10,5 timmar!!) och upptäckte att bilen var mamma tvungen att ha. Bittert att behöva ta bussen och sitta själv i skolan anser jag så jag slängde iväg ett snyggt sms till Elin och undrade om hon skulle ta bussen (sällskap! =D). hon ringde och meddelade mig, lika snyggt hon, om att lektionen var inställd. Fan, vilken tur man har ibland. Jag måste börja läsa FC alltså... annars hade jag suttit där lite snyggt. Blev en liten promenad med Elin istället (och vovven) och senare fika med Storebrorsan. Najsigt värre =)

Sedan träning hos Lizze (lika jobbigt som vanligt, tjejen =P) och sedan badminton där jag och Micke ägnade mig åt diverse fula saker =P Allt som allt en trevlig dag iaf =)

Nej, nu kommer jag dö om jag inte får sova! Puss puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback