Bla bla bla

Varit fruktansvärt dålig på att uppdatera på sistone har jag märkt. Jaja, hade ett väldigt snyggt inlägg skrivet i lördagskväll men då ringde Erik och istället för att publicera det innan jag stack upp dit så råkade jag logga ut. Hade varken tid eller ork att skriva om det =P

Jobbat halva helgen (13 timmar) så det finns inte så mycket att säga ändå... förutom att utekvällenfredags var väldigt trevlig. Har bestämt mig för att alltid dansa hela tiden tillsammans med Elin (som konstant var på dansgolvet tillsammans med mig ungefär), då har jag som roligast =)

Projektarbetesjobb idag har det blivit, tyckte vi hann med en hel del innan det blev lite för splittrat för att jobba mer med. Men jag ska ta tag i det och hjälpa till lite imorn hade jag tänkt (när jag nu ska hinna med det. Varför överfylls mina dagar innan man hinner blinka?!), jag kan vara rätt duktig på att använda snobbiga ord om jag vill ;D 

Musikal oxå, tyckte den var väldigt bra även om jag håller med Sofie och Lisa, jazz är inte lika kul... men ska inte klaga på presationerna för där finns inget att klaga på =) Måste se den imorn och jämföra dessutom. 

Nej, nu ska jag kanske sova. Morsan är i London (inte alls avundsjuk =P) så det blir många promenader med Ebbis i veckan. Måste upp lite tidigare till det. Puss puss och godnatt!   

Kommentarer
Postat av: Sofie

Japp dom gjorde det döbra :D Det är ju inte deras fel att jazz är aptråkigt. haha! Men dom var duktiga :D

Postat av: elin

jazz är inte så tråkigt! :O haha... blivit matad med det för mkt :P o du, jag har ju sagt att ni INTE ska sitta! :D haha

2007-04-24 @ 22:06:06
Postat av: Jenny

Du hade så rätt så, jag ska satsa på rörelse de kommande utekvällarna ;D

2007-04-26 @ 11:37:10
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback