Ballottning!!

Hade riktigt kul igår... det fuckade dock upp sig på slutet vilket gjorde mig ledsen  men... ja iaf. Det var kul med lillasyrran med sig även om jag inte satt någonting hos henne... skäms lite men jag litar på att hon kan klara sig själv, inte sant petite? ;D Jag hade trevligt i köket, jättemycket känt folk och en massa roligt =) Mitt satsande gick dock inte särskilt bra, jag tror inte att jag drack hälften av det jag hade med mig till mig. Illa, illa... ska dock inte satsa ikväll heller. Det har jag lovat Simon (aka Ed'n) ;D haha

Sen blev det en djup promenad hem tillsammans med Micke... i bara vårjacka för min del. Visst att det börjar bli vår men jag måste erkänna att det var ganska kallt alltså =P 

Och nu har jag nästan precis stigit ur duschen... istället för att städa så sätter jag mig här som vanligt. Flickorna (Sofie, Elin, Cassa och Emelie om hon hinner) som ska hit och "piffa" får helt enkelt klara sig med att det ser ut som ett bombnedslag. Men det kommer inte vara dammigt iaf för det ska jag göra och dammsuga oxå ;D 

Längtar till ikväll!!! Äntligen ballottning!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback