Stissig!

Nu, mina vänner, är jag stissig. Jag ska förklara varför. Om ungefär 6 minuter kommer mina föräldrar köra in genom grindarna efter deras resa till Göteborg. Men de kommer inte att vara ensamma för med sig kommer de att ha:

VÅR HUND!!!!

Japp, det är helt otroligt. Vi har skaffat hund! Det är helt sjukt och jag är så glad att jag darrar. Vår egna lilla vovve som heter Ebba kommer snart att vara här!! Här!!!! Bilder kommer snart, snart.

Vi har hållit det hemligt för alla och jag skulle egentligen ha berättat igår i skolan men då var Lisas kompis Martina med och Lisa ska överraska sina kompisar på fredag. Så därför tog jag det på kvällen och här istället. 

Jag kan faktiskt inte fatta det riktigt, som vi har längtat efter en hund och snart så har vi en! Helt sanslöst. Hörs sen igen för uppdateringar.  

Kommentarer
Postat av: Rwan

Ok, jag får helt enkelt vänja mig vid hundar!;) Men va kul att ni har skffat det nu!=D

2006-11-25 @ 18:37:07
Postat av: Nea

Haha, inte lätt Rua. Snart måste du kanske skaffa både blogg och hund du med ;D

2006-11-25 @ 23:28:04
Postat av: Annelie

Hehe..va kul!!men mindre kul för dig lilla Ru..tss;)

2006-11-26 @ 01:06:50
Postat av: fräddan

Mr. Sandevärn ska se den hunden någon dag! Aj lööv hunds. FÖrresten är det en allergihund eller får nea preparera sig inför varje besök nu? :P

Postat av: Jenny

Vi reagerar iaf inte =P hehe men det vet man aldrig, förhoppningsvis slipper hon preparera sig =)
Och det är lugnt Ru, hon är helt dösnäll =)

2006-11-26 @ 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback