Snodd lista

Snodde den här lilla listan från lillasystern min (som visserligen fått den från Emelie (http://vanten.blogg.se/) tror jag, haha. Here you go i alla fall:

Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt givetvis, eliten vet ni ;)

Humör just nu: Lite trött men glad för det mesta =)
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: schnitzel
Musik just nu: Michael Jackson - Give in to me  & Hammerfall - Always will be
Sommarplaner: Ta studenten, dra utomlands med brudarna och chilla!! =D 
Saft eller alkohol: För tillfället: saft, igår: alkohol ;) haha
Hur många kuddar sover du med: Tre, en i famnen och två stycken jämte varandra så att jag kan rulla runt, haha!
Favoritväder: Antingen sol och värme eller storm
Kommer du ihåg din första kärlek: Jadå, inte såå länge sen
Tror du på mirakel: Njäe, inte egentligen.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 eller 2.
Bio eller promenad: Bio oftast 
Största svaghet: Dålig på intiativ inom vissa områden.
Det här är jag bra på: Lisa säger suga, tack för den! Baka! =D
Chips, morötter eller godis? Beroende på humör och bara choklad när det kommer till godis
Pizza eller hamburgare? Pizza!!
Skriver du dagbok? Räknas det här? Annars: NEJ!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag har redan en tatuering =D
Stökigt eller välstädat? Avskyr stökigt egentligen men har inte energi för välstädat =P
Är du rädd för blod? Nope, inte efter allt jag har råkat ut för =P
Saltar du på maten? Inte så ofta...
Gillar du att sjunga? Japp men att jag låter som en överkörd katt avskräcker mig lite
Anser du att du är stark? Nej, men musklerna syns. hehe 
Brukar du sola? Bara i solljus, inte solarium
Vad gör du om du får hicka? Försöker få bort det!
Kaffe, te eller inget? Te är mitt vatten men älskar kaffe
Har du en besatthet? Inte vad jag kan komma på.


Kommentarer
Postat av: Emelie

sneakigt av dig att ta de jag skickade till Lisa bara för att det är dom jag inte publicerat ;)
Fy Jenns! ;D

Postat av: Fräddan

Elit? HAHA VA?! snarare el (sk)it :P

2006-11-25 @ 16:15:09
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag SA ju att jag snekade =P och fredrik... du är bara avundsjuk för att jag har fördelar i badmintonen ;)

2006-11-25 @ 16:19:25
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback