Julbak

Har precis städat i ordning lite efter mig nere i köket, det såg/ser (eftersom syrran inte gjort sin del än) ut som ett bombnedslag. Och där ska man ha gäster om några timmar, jaja, dom lär väl vara vana. Om inte får jag väl muta med en pepparkaka ;)

Går ju inte så snabbt att baka, något jag upptäcker varenda år, hann bara baka tre plåtar pepparkakor och alla lussekatterna men får göra lite imorn oxå. Eller lite och lite, har "bara" två tredjedelar av degen kvar, har en del kvar med andra ord =P Sofie hjälpte till lite innan idag, tack och lov, tack gumman =)

Mycket att göra ikväll oxå:
1. Duscha (måste ju få bort allt mjöl från ansikte och kropp =P)
2. Städa undan lite till
3. Ha tjejerna över på lite hämtmat
4. Sticka bort till Alle för förfest, dansmatta och karaoke (jag sjunger fortfarande inte)
5. FESTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback