Jag ÄLSKAR julen!

Har precis gjort vår pepparkaksdeg, som jag ska baka ut imorn (vi måste ha den till första advent och på fredag är enda gången vi hinner) och den är precis lika god som alltid =D Det måste vara världshistoriens bästa recept!! =D Kommer att bli en hel del tjuvätande som vanligt och som morsan sa: "du kommer ångra dig imorn, för du kommer ha ont i magen". Men för tillfället är det värt det ;)

Eftersom jag både fick baka och fick lite julkänslor så är jag på sjukt gott humör (till skillnad från när jag kom hem, jag trodde jag skulle dö =P). Det blir ju inte sämre av att jag ska klämma in lite festande (är stenladdad och nej, jag tänker inte under några som helst omständigheter!!!) imorn och träna både box it och badminton idag =D Lovely!! 

Eftersom jag är allvarligt besatt av listor så får ni en dessutom:
Låtar som jag lyssnar sönder nu:
1.
Yellowcard - Breathing (och den kommer jag fortsätta lyssna sönder ett bra tag till)
2. Take That - Patience (inte riktigt samma genre som den ovan ;P)
3. Mika - Relax (Take it easy) (Alle måste ha den imorn, veckans festlåt!!)
4. Herkules - Inte jag (är det så mina känslor är... eller inte? Nåja. Bra låt ;P)
5. Sum 41 - Pieces eller Open your eyes (välj själva =P)

+ många, många fler 

Kommentarer
Postat av: Fräddan

OOH, hon bloggar, smaaart djenns ;)

2006-11-23 @ 18:37:44
Postat av: Jenny

Haha, ja ingen har väl anklagat mig för motsatsen... bara ibland =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback