Gårdagen =)

Gomorron (nåja), hade verkligen riktigt, riktigt roligt igår, en riktig höjdarkväll =D Verkade som om alla andra hade det oxå, hur kul som helst! =) Och Nea... hur känns det nu? Förfest hos Alle var perfekt! Hur nära och gitt som helst =) Tack för lånet av huset! Hehe.

Jag var verkligen helförvirrad igår... det hela började kanske inte så bra men det ordnade upp sig idag i alla fall. Jag är verkligen riktigt ledsen. Men det vet du =) Dessutom upptäckte Lizze att mina bilnycklar, husnycklar, allt låg hemma i hennes väska. Jag fick ringa och väcka Lisa och be henne låsa upp, tack och lov för larmet så att hon inte hade helt öppet in (även om det känns lite skakigt att slå in en kod i särskilda "tillstånd" ;P). Mitt huvud satt nog inte på axlarna, haha.

Men gårdagens citat blir ändå:

- Jenny, kan inte vi bli tillsammans igen?
- Vi var tillsammans i trean!!
- Ja, och det är trean nu...
10-årsjubileum!!

Sjukt gullig, haha! =)

Kommentarer
Postat av: Alle

Tack för igår..var verkligen mysigt ;)...hade en hel del o städa..men de får man ta:P...high five...puss

2006-11-25 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback