Fairytale gone bad - Sunrise Avenue

Älskar fullkomligt den låten! Det är helt sjukt hur bra den är!!! Helt sanslöst, ta en sekund och lyssna på hans röst och texten. Det är rysningar på det!! Jag är helförälskad alltså! Texten är såå...

Out of my life, Out of my mind
Out of the tears that we can’t deny
We need to swallow all our pride
And leave this mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, they’re bad
Tell them it’s me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad


Så är texten.  Annars så är det ju

Robbie Williams & Kylie Minouge - Kids som jag är fast på... igen =) 


Kommentarer
Postat av: Honeydew

Älskar den jag med :)

Postat av: Jenny

=) Helt sjukt underbar =D

2006-11-26 @ 18:36:35
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Sofie

Det var ju det jag sa. Låter är sinnesjukt bra :D

2006-11-27 @ 14:17:03
Postat av: Jenny

Och jag kom inte ens ihåg att du sa det =P Men du har så rätt, så rätt =)

2006-11-27 @ 19:04:08
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback