Devil in disguise

Jag är tröött!! Fast jag får visserligen skylla mig själv, sitter man uppe till tre på MSN och pratar med Alle och gör en massa skumma test (kolla när du kommer dö, vilken sorts "kisser" du är osv) på blogthings.com (där kan man spendera timmar). Riktigt kul, bara en fråga? Varför är jag alltid värst?!? Hela tiden var jag värst, den som kallade mig för en ängel kan slänga sig i väggen =P Devil in disguise tydligen =P

Annars är jag både glad och chockad, vi fick tillbaka matteprovet och, hör och häpna: jag fick VG!!!!! Helt sjukt! Jag höll mitt löfte och trillade praktiskt taget av stolen... 

Nej nu ska jag plugga lite staden och framtiden. Muntligt imorn och det vore kanske bra om jag visste lite vad jag ska prata om... =/ 

Puss på er =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

fan vad najs med provet gumman! Sa ju att det skulle gå bra :)

Postat av: Jenny

Jag var lite mer osäker för att vara ärlig =P haha

2006-11-27 @ 19:02:48
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback