Del 1

Eftersom vi lever i ett list-fokuserat samhälle och jag hade tråkigt satt jag och gjorde del 1 i världens längsta lista (jag trotsade huvudvärken orsakad av en STENHÅRD smash i ögat av Micke och var tapper här. Inte så röd längre och inte sååå svullen heller =P). Håll till godo. Del nr 2 kommer så småningom =P

1.) När du duschar, startar du vattnet och sen går in eller går du in och startar vattnet
Startar alltid vattnet först, inte en chans att jag ställer mig under och får en kalldusch! =P
2.) Läser du texten på schampooflaskorna?
Ibland, om jag står och väntar på balsamet som ska sitta i eller så
3.) Har du någonsin duschat med någon av det motsatta könet?
Har väl hänt.
4.) Har du någonsin borstat tänderna i duschen?
Näää, jag tror inte det i alla fall
5.) Hur gammal ser du ut att vara?
Haha ingen aning, 18 antagligen =P
6.) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Robbie Williams & Kylie Minouge - Kids
7.) Har du nyligen blivit medlem i något?
Hm, nej, jag tror inte det
8.) Vad är dina planer för helgen?
Till Emelie och kolla på Idol-finalen (för SÄLLSKAPET, tro inget annat =P), jobba och sedan titta på film hoppas jag. Tränas ska det oxå.
9.) Har du någonsin smugglat in något i USA?
Var i USA vid den mogna åldern av 7, därför: antagligen inte
10.) Blir en kille/tjej som spelar gitarr mer het?
Gör dom det bra... knäsvag som satan.
11.) Bor du i en stad med ett bra idrottslag?
Syrrans handbollslag!! SM-vinnare!!!!! =D
12.) Hur många tror du kommer på din begravning?
Hemska tanke, fast jag ska ju inte dö förrän... när var det Alle? 2079 eller nåt =P
14.) Har du fler fiender än vänner?
Haha vänner hoppas jag. Annars är folk fiender bakom min rygg =P
15.) Har du skickat ett anonymt brev?
Bara i utpressningssyfte ;)
16.) Kan du fixa din egen bil?
Hahaha, jag kan knappt sätta igång datorn. Svar: nej för er som inte fattade det =P
17.) Har du någonsin sagt nej till en dejt?
Dejt och dejt, vissa människor vill man inte träffa så...
18.) Är du smartare än dina vänner?
Haha, I wish!
19.) Har du någonsin stulit något från dina vänner?
Nej, om man inte räknar Lizzes skärp som jag har glömt ta med mig =P
20.) Har du någonsin suttit i fängelse?
Haha, nej faktiskt inte
21.) Borde du ha gjort det?
Haha... nej inte det heller. Tror jag inte iaf.  
22.) Gillar du lukten av öl?
Ööh, NEJ! Och smaken är ännu värre!
23.) Har du någonsin dött eller dödat någon i en dröm?
Båda delarna...
24.) Har du någonsin gett till välgörenhet?
Ja, borde väl göra det oftare dock. 
25.) Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
Inte en chans i helvetet!!!
26.) Blir du någonsin deprimerad?
Ligger inte i min natur, går nåt fel blir jag ARG! =P
27.) Bor du med dina föräldrar?
Japp.
28.) Har du planer för framtiden?
Ja, klart man har! Vill upp till Göteborg för Chalmers (tekniskt basår, blä på det =P), festa utomlands till sommaren, träffa mitt kusinbarn, få hunden att sluta vara mordisk. Lite sånt =)

snodde den från jezzz.blogg.se och översatte den lite fint (uttråkad var jag =P).

Nu ska jag bara skriva den listan som har spridit sig som någon sorts sjukdom hos alla jag känner. Kan ju inte vara sämre jag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback