Dagens lista nr 2

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...att hålet inte skulle synas. För Tom kunde jag åtminstone delvis... ("kul" samma som Lisas)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Hahaha Andreas Wilson!
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Shit, det var en evighet sen men det måste ha varit Från Koja till Slott
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
15.01 (gissade HELT rätt!!! Helt sjukt vilken tur!!!!)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min musik, för tillfället: Herkules - Inte jag...
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag kom hem, "rastade" hunden (dvs såg henne kuta omkring som en tok) 
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Gjorde min första lista för dagen så det blir datorskärmen =P
8. Vad har du på dig?
Träningsoverallsbyxorna från hoppningen, brunt linne och min rosa Fred Perry
9. Drömde du något inatt?
Oj tjena, kom ihåg det imorse men nu är det borta 
10. När skrattade du senast?
Nyss, när pappa kaxade =)
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Lisas skit, dvs fotbollsaffischer, killar och lite andra foton
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Mitt naturkunskapsprov? Eller kanske pappa =) hehe
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ja, eftersom alla andra redan har gjort den. Så innovativt!! =P
14. Vilken var den senaste film du såg?
Mission Impossible 3 (halva iaf... måste se klart den oxå nån gång)
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Min mini cooper!!!! Och kläder givetvis. och skor. Sammanfattning: ALLT för helsicke. ALLT!!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Oj shit... jag är inte hypokondrisk men har typ 6 läkare ändå =P
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Men guud! Jag har sett så sjukt många svar... är det nu dags att vara innovativ och smart? Bota AIDS, så det så.
18. Tycker du om att dansa?
alltid, överallt och i alla tillstånd!
19. George Bush?
Mansgris-varning + pundhuvud-varning!!
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Leah och Sebastian
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Been there, done that. Men gärna Australien!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hm... tror inte att jag är välkommen dit. Föredrar helvetet iaf (förklaring: lyssna på Winnerbäck - Alla vägar har sitt pris)
24. Vilken person vill du ska svara på de här frågorna?
Ingen mer!! Haha skämtar bara. Vet inte om Sofie har gjort dom än? =P

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Du vet väl att jag räknar med att se dig göra min liste imorgon då ;)

Postat av: Jenny

Haha klart. Lovade ju det =D

2006-12-02 @ 22:07:24
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback