Wej!

Min sömn är återerövrad!! Har sovit nästan gott hela natten och till hela halv tolv! Utvilad och glad tog jag därför tag i julgodiset. Klart nu.

Måste ha varit utmattningen efter Malmö... det måste ha varit världens längsta promenad/shoppingrunda någonsin. Men trevligt  var det. Riktigt, riktigt trevligt. Sånt man borde göra oftare =) Tack flickor!

Hyrde Robert Gustafssons "Ja ä' inte bitter" tillsammans med Sofie. Fan va roliga vissa delar är! Bäst citat är ändå:

Ajje! Det är pass på kungen!!

Jag höll på att sätta godiset i halsen så mkt skrattade jag. Hade jag inte haft träningsvärk i magen sedan innan så skulle jag definitvt haft det efter det. Haha =D

Toppendag igår liksom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback