vem orkar läsa sånt här?

Sitter här mitt i natten, undviker loggboken och roar mig med listor =P här får ni en som är något förkortad än orginalet... tyckte att den var lite väl lång från början =P

Skulle jag kunna tänka mig att delta i en dokusåpa?
Jag skulle inte komma in, ingen silikon här inte...
Vilken sport tycker jag är roligast att se på tv?
Ååh! Allt (nåja). handboll, fotboll, gymnastik... "önskelistan den är tre mil lång"
Tror jag på kärlek vid första ögonkastet?
himmel. jag blir ju inte kär överhuvudtaget! Attraktion däremot är en annan sak
Vad är viktigast för mig?
Min familj och mina vänner.
Laddar jag hem musik och film från internet?
Nej nej, jag är en ängel Jag fixar så andra gör det åt mig... =P
Vad får mig att slappna av?
Hehe. Nej förlåt. Ska jag faktiskt kunna svara på det? 
Tänker jag ofta på sex?
hahaha. finns det ngt annat vi diskuterar i skolan?!
Vilken sida av sängen sover jag på?
tryckt intill väggen, dvs på vänster sida
Vad skulle jag helst vilja vinna i en tävling?
Pengar (bud på att börja med poker =P), jag skiter väl i ära.
Hur avreagerar jag mig oftast när jag är arg?
Genom att röra på mig (typ springa, köra box-it vad som helst), skrika eller lyssna på musik.
Bråkar jag och mina syskon ofta?
Inte lika ofta nu... men innan... ja jisses
Låser jag toalettdörren även om jag är ensam hemma?
Haha. japp av ren vana. eller så låser jag ytterdörren först (fråga inte)
Vilka djur är jag mest rädd för?
inga egentligen, gillar väl inte spindlar men är ju inte precis manisk
Vilken musikstil tycker jag bäst om?
Jag tar allt utom skrikande och dansband (huh på det!)
Är jag flygrädd?
Bara om det är alltför trånga plan (lite klaustro)
Hur vig är du?
Haha ungefär lika vig som ett kylskåp
Vad dricker jag helst när du är törstig?
Vatten!
Vilken är min favoritglass?
Något med choklad
Vilket kaffe sörplar jag helst?
Antingen bryggt hemma eller cappucino
Vill jag gå ner i vikt?
Poäng? vill hellre bli mer vältränad
Vad har jag för personlighet?
Vilken av dom (det är ju meningen att jag ska vara schizofren)
Tycker jag om sushi?
Nej inte egentligen
Tror jag på livslång kärlek?
Så pass romantisk är jag
Vad äter jag helst när jag ser på film?
Choklad utan tvekan!
Lever mina föräldrar tillsammans?
jajjemensan
Skulle jag vilja träna någon typ av kampsport?
Har faktiskt tränat karate... inte min grej
Är jag en morgon eller kvällsmänniska?
Med tanke på att klockan nu är 01.42 så: kvällsmänniska
Hur ofta motionerar jag?
högst 7 ggr i veckan men minst 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback