Uttråkad...

Hemskt medveten om att Emelie har gjort den här oxå... men var tvungen

A is for age: 18
B is for booze of choice: Shot om jag är ute, annars vin eller min mango-rom
C is for career: Byggingenjör
D is for your dad's name: Johan
E is for essential items to bring to a party: Min riktigt braiga läppglans (den har jag med mig överallt)!
F is for favourite song at the moment: Fairytale gone bad (Med Sunrise Avenue eller Alle)
G is for favourite game: Shit. Har jag ett sådant? Twister eller Skrupler och på datorn Bitch eller Pinball (länge sedan nu) 
H is for home town: Karlshamn
I is for instruments you play: Blockflöjt... i trean
J is for jam or jelly you like: Hallon eller blåbär... om jag måste
K is for kids: haha, inga tack och lov ;) (säger jag nu iaf)
L is for love: Rätt tomt på den fronten...
M is for mother's name: Marina
N is for name of your crush: Haha... ja se ovan. Ingen...
O is for overnight hospital stays: 1 natt, hade ngn sorts infektion i en muskel så jag kunde inte andas ordentligt... de var lite rädda för blodpropp tydligen.
P is for phobias: Ingen egentligen... lite smårädd för mkt men klarar allt det om jag måste.
Q is for quotes you like: 

A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.


R is for relationship that lasted the longest: Två månader (om man inte räknar lågstadiet med August... drygt ett år där =)... annars så)
S is for somebody you like: Min familj och mina underbara älsklingar givetvis!
T is for time you wake up: 6.35 går jag upp oftast
U is for underwear: Bekvämast vinner på underdelen och på överdelen: vad som än ger mig lite boobs duger ;) hahaha eller inte =P
V is for vegetables you love: Åh gurka, tomat, avocado osv osv. Grönsaker är mums!
W is for weekend plans: Ha trevligt med vännerna på fredag (läs: festa) och sedan träna
X is for x-rays you've had: Hahaha! Ska jag räkna upp alla?! Ok, here we go: Handleder (minst sju ggr, fyra sprickor/brytningar), fingrar (spricka i lillfingret), fot (lyckades släppa järnstång på foten, inget brutet), lungor (två ggr t o m... har haft flera ggr av dålig andning), mage (för att undersöka varför jag har ont, minst två ggr), rygg (för att kolla varför jag har domnad fot), hela kroppen (för att kolla efter benskörhet)... sa ju att jag inte skulle börja.. hehe =P Finns några fler dessutom...
Y is for yummy food you make: Hm, Lisa älskar ju min Flygande Jakob annars är jag mer efterrättstypen  
Z is for zodiac sign: Jungfru

Kommentarer
Postat av: Emelie

ni får väldigt gärna göra min listor, har aldrig klagat. Bara trevligt ;D

Postat av: Fräddan

Jag tror hon syftar på att du blir så högfärdig då ;)

2006-12-05 @ 22:44:02
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, Fredrik har lite rätt ;)

2006-12-05 @ 23:00:44
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Emelie

aldrig!

2006-12-06 @ 06:27:34
Postat av: Jenny

hm.

2006-12-06 @ 15:02:28
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Jenny

Hehe, no comments ;)

2006-12-06 @ 15:13:38
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Emelie

hmm what fucki? :P

2006-12-06 @ 15:15:15
URL: http://vanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback