Spooky

Okej, kom nu inte och kalla mig för mörkrädd men jag är fullkomligt övertygad om att det spökar i den gamla delen av vårt hus. Jag hör steg, dörrar som inte finns längre slår igen och så vidare. Jag är inte ensam dessutom, både morsan och Lisa håller med. Så det så. Jag har aldrig varit mörkrädd förut men promenaderna sent på kvällen med Ebba gör mig nervös... minst sagt. Vilket är upphovet till en av dagens kommentarer från Lisa:

- Lisa kan du inte stå i dörren bara? Jag är lite nervös.
- Är det för att det är 00.00?
-Va?
Lisa pekar på mikron där klockan precis gick över till 00.00
- Läskig tajming.



Kommentarer
Postat av: Mamma

A human head remains conscious for about 15 to 20 seconds after it is been decapitated.

2006-12-31 @ 00:49:58
Postat av: Fräddan

hahahhahah, bra kommentar från morsan där ;D

Postat av: Jenny

hahahaha. klockrent. det kommer ringa i huvudet på mig. speciellt när jag går själv i mörkret =P

2006-12-31 @ 01:10:01
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback