Simrishamn

Jaa nu var man tillbaka på hemmaplan igen. Ni kan inte ana hur gött det är!! Undrar hur många (få) timmar jag har sovit i natt... inte särskilt många. Och jag var inte den enda (även fast folk försökte använda mitt hår som kudde, sorry att jag inte kunde hjälpa er =P). Hade behövt lite av Alles berömda hethet i helgen för jag har spelat som en jävla kratta!!! Har det har varit helt bedrövligt från min sida i singeln... enda anledningen till att jag kom ur polen var väl att en av de där var (om möjligt) ännu sämre än jag =P

Tycker lite synd om mig och Nea oxå... vi spelade inte dåligt... hur kan man lyckas få lottat att möta vinnarna i första matchen?! Det kan inte kallas annat än otur...

... precis som jag och Fredrik hade i mixed. Visserligen hade jag inte en ren träff på en hel match men dom var rätt bra visade det sig... vi var trots allt inte så dåliga.. sicken chock. Hehe.

Fast ärligt talat; Micke och Nea borde dödens dö! Fatta att ni höll på att ge mig en hjärtattack. Aldrig mer! Nästa gång ni tänker vinna kan ni väl göra det lite större? För min skull? =) Grattis i alla fall! Ni är BÄST!!! =D

Nästa hållpunkt: Karlskrona den 27 januari! Då jävlar. Hoppas jag har en bättre helg då! =) Men visserligen: jag skiter i mitt kassa spel... fy fan va kul man har!!

Kommentarer
Postat av: Fräddan

JAA fyfan va vi sattsar till januari *frustar och stånkar* Nu blir det hårdträning för fulla muggar, fys kondis och teknik, And we'll be back hotter than ever! ;D

Postat av: Jenny

Ska bli kul och se om man kan få ett rent slag =P för det är stenhård träning på det =P

2006-12-18 @ 14:07:21
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback