Schizofreni?

Inte undra på att folk säger att man är schizofren. Kan inte alla bara hålla sig till en sak? Mitt huvud hänger inte med...

Dagens låtar:

Sum 41 - Open your eyes
Atreyu - Right side of the bed
(Alle som "öppnade mina ögon" (hehe sorry) för den låten) 
Bowling for soup - Almost (Alle igen =P)

Nu väntar jag på Emelie och Lizze som ska komma hit. Blir väl till att snacka en massa skit, får se om dom kan stödja mig i ovanstående =P

Just det, glömde nästan: Dagens bildekal (frågetecken på det ordet dock =P):

Gas
Grass or
Ass,
no one rides for free

Kommentarer
Postat av: Idioten

Schizofreni är farliga saker. Takes one to know one.

ps. du har nog skrivit parantesen vid fel låt...eller är det något djupt underförstått som jag inte fattat:)...så är det nog... ds.

2006-12-09 @ 21:32:19
Postat av: Jenny

Hahaha. Schizo på den kommentaren? Jag var lite ordfyndig bara =P Inget djupt i det =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback