Sacked?

Hm, att en kväll kan bli så turbulent efter klockan tio? Jag är nämligen osäker på om min chef sparkade mig via telefonen eller inte (bakgrund: jag ska till Simrishamn hela helgen, kollade med honom för två veckor sedan och han sa att det var lugnt, jag kunde byta med vem jag ville)? Måste därför ringa och fråga imorn:
- Hej, du förresten... sparkade du mig igår eller inte? Vore bra att veta liksom.
Ser väl inte egentligen fram emot det.

Får roa mig med att läsa Bibeln istället. Och nej, det är inte Bibeln som i kristendomens bibel, det är Bibeln med massa sjuka frågor som mina kompisar ska svara på! Riktig humörhöjare! =D

Nu ska jag sova =) puss puss


Kommentarer
Postat av: Nea

Jag hjälper som sagt till att nita honom om så är fallet Jenns :)

2006-12-15 @ 12:25:54
Postat av: Sofie

Vad har du för idiotchef?! Han gillar verklige inte dig... sicket äckel han är

Postat av: Jenny

Det är skönt med stöd iaf =) vet vem jag ska ringa då =)

2006-12-15 @ 15:46:33
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback