Rika vänner

Har jag visserligen (jämfört med =P) men nu syftar jag på filmen. Hyrde den idag eftersom jag var hur stissig som helst (och glömde stiga av bussen på rätt hållplats), väldigt fina recensioner har den fått och därför:

måste jag givetvis såga den som satan!! Himmel! Morsan och jag bara tittade på varandra och började asgarva när vi fattade att den var slut. Hon och jag var sett många dåliga slut, den här ligger ändå i toppen... om ni är hyperstissiga: se den. Annars: hyr ngt bättre =P

Har lite citat oxå (morsan var på g):

Morsan: "Var tog hunden vägen?"
Jag: Hahahaha, jag tror att du stängde in henne på toan! 
Morsan: Oj då! Förlåt lilla gumman!!


Jag: "Måste hon fläka ut sig så?"
Morsan: "Ja, hon gör som flickorna i Kalmar"
(no offense... morsan är kalmarit från början så =P)

Kommentarer
Postat av: Lisa

inte undra på att hunden är som den är

Postat av: Jenny

HAHAHA klockren lisa!

2006-12-08 @ 15:29:32
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback