Rhodos!

Sitter här nu med tandborsten i munnen och ska snart iväg till jobbet igen. Kom på att det blir väldigt goa pengar i januari eftersom jag tydligen jobbade första eller andra dessutom. Ja, min himmel. Det ska läggas undan hade jag tänkt eftersom:
 
Den 24/6 åker jag, Nea, Sofie, Lizette och Emelie till Rhodos!!!

Äntligen är resan bokad! Jag håller redan på att längta ihjäl mig!! Can't wait!

Funderar även seriöst på att döpa om hunden till Houdini, hon lyckas nämligen ta sig upp på övervåningen trots att det i vägen har varit ett stängsel som är mellan en halvmeter och en meter högt (barngrinden som vi beställde har fortfarande inte kommit, illa). Och hon är fortfarande bara två skitar hög. Helt otroligt.
 
Nu ska jag lyssna klart på dagens låtar: 

Atreyu - Right side of the bed
Alter Bridge - Open your eyes

och sedan ska jag jobba. Ha det! 

Ps, det här inlägget klämde jag in mest för att Emelie klagade lite lätt ;) haha

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe, tack Jenny ;) Kommer btw och hälsar på dig på Ica senare! :D

Postat av: Jenny

Ja det gjorde du =) Kul med sällskap. Bara hälsa på =D

2006-12-30 @ 21:53:02
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback