Party

Var hos Lizze igår! Trevligt som satan! Vi och killarna sjöng och drack och hade allmänt trevligt hemma hos Lizze =)

Sedan att det var totalt urkass musik på Lorden och att ungefär hälften försvann var lite synd... men innan dess var det grymt kul =D Tack så mkt för en väldigt trevlig kväll!! =D

Idag har jag varit dööd, suttit som siffervändare i badmintonen (hade väl varit hyfsat om inte domarstolarna hade varit så sjukt obekväma!) och sedan tränat (vilket förstördes av att en viss person som jag inte är så förtjust i kom och förstörde =/)... vill bara sova nu! =P 

Men nu ska jag städa istället... joy...

Kommentarer
Postat av: Fräddan

I'm shitting in the music, I just dance ;) synd att alle inte hittade uppsvingen på låten riktigt! haha

Postat av: Lisa

kom HAN? tur att inte jag var där

2006-12-10 @ 19:36:46
URL: http://peetite.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, va Lisa?

2006-12-11 @ 00:18:15
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback