Okej då. Kunde inte låta bli

Årets (efter min garderob):

Klänningar
: Givetvis festklänningarna; små, svarta saker ;)
Kjol : hm, har jag använt kjol i år? Strandkjolen i så fall
Jeans : Mina svarta stuprör (ngt av paren, välj själv =P)
Plagg : Hm jeans som vanligt eller på fest: klänningar!
Butik : Jag växlar men MQ får en himla massa av mina pengar
Skor : Ankelbootsen eller stiletterna jag hittade på rea!
Smycken : Givetvis min Storm-klocka som jag har letat som en galning efter, annars berlocken jag fick i 18-års present av girlsen =)
Smink : Mina Lancôme mascaror!
Hudvård : Shit vad heter det? Scrub och rengöring iaf + niveakrämen och lancôme-ögonkrämen
Mest överskattade : Korsetter (tjoho var tar brösten vägen?!) och scarfsen. Usch och fy.
Mest underskattade : Polotröjan kanske? Den var svår.
Sämst klädda : Skiter i kändisar lite sådär (sorry Emelie) så ska inte döma någon =P
Bäst klädda : Kate Moss lyckas väl alltid.
Stilförebild : Varför ha det? Jag plockar lite här och var.

Erkänner, jag kunde inte låta bli att uppdatera en gång till när jag hittade den här lilla listan. hehe. Får se om det blir definitivt Gott Nytt År. Hoppas det för nu måste jag sminka mig. Släkten snart här och snart ska jag oxå vidare till Nea för middag =) Ska bli lika nice som vanligt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback