Mitt liv i punkter =P

Snodd från Emelie (surprise surprise)

För 10 år sedan:
1. bröt jag näsan
2. gick jag i andra klass
3. regerade jag, Emelie och Nea på roliga timmen 
4. var jag rätt kass på att läsa
5. tyckte jag att högstadieelverna var fruktansvärt läskiga 

För 5 år sedan:
1. var jag en av högstadiefolket
2. var jag rätt blyg
3. bodde jag halva året i Portugal och halva i Sverige
4. blev jag kär för första gången, fick honom och tröttnade.
5. var det jag, Nea, Emelie och Ru som hängde

För 4 år sedan:
1. tränade jag som en tok (fotboll, handboll, badminton och trampolin)
2. dissade jag Lunarstorm
3. åkte vi på semester till Frankrike och det regnade konstant.
4. praode jag nere i Portugal
5. var skolan fortfarande rätt hyfsad

För 3 år sedan:
1. hade vi världens goaste vikarie, Martin (ämnet ngn?)
2. började matten helt plötsligt gå bra
3. gick jag i nian
4. var jag lite ilsken på Lisas lärare
5. citerade Emelie och jag Shrek hela tiden

För 2 år sedan:
1. fick jag helt plötsligt en massa nya kompisar
2.  började jag bli mer uttåtriktad... igen
3. blev jag sjuk
4. upptäckte jag att även jag kunde avsky lärare
5. bodde min älskade kusin i USA

För 1 år sedan:
1. umgicks jag helt plötsligt med två olika gäng
2. önskade jag att jag kunde bli kär för en gångs skull
3. var jag i Göteborg och skrämde Lisa när hon trodde jag skulle slå till en domare
4. började jag spela badminton igen
5. åkte jag till Brasilien där jag tabbade mig lite lätt...

Nu:
1. har vi äntligen hund!! 
2. är jag helt fast i Yellowcard och emo-musik (om man får säga så) 
3. vågar jag titta på skräck (nåja)
4. ger jag fullständigt fan i dumhuvuden istället för att ta åt mig
5. älskar jag mitt liv och ser fram emot en hel massa till våren och närmsta veckorna! =D

Listan är givetvis tagen från Emelie, märks väl lite att vi har växt upp tillsammans? hehe. Nåja, tänka behövde man iaf =P

(skönt att bloggen fungerar igen förresten. Irriterande att inte kunna skriva (kan man verkligen bli beroende??)... nej nu ska jag sätta på en kopp te till och läsa brittiska comso =P puss puss)


Kommentarer
Postat av: Lizette

Lätt att du kan bli beroende.. jag lovar dig :P

Postat av: Emelie

I'm already addicted! ;D
Var iofs ett bra tag sen jag blev det, jag är nästan besatt. Hahaha.

Och btw, Martin var ju vikarie för Per-Anders :D

2006-12-14 @ 15:52:50
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Jenny

mm. skrev jag ngt annat?? Han har döpt lisa till lillhäggan förresten =D haha
kan då erkänna att jag är lite beroende =P

2006-12-14 @ 17:08:32
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Emelie

du skrev: "ämnet någon?". Hur ska jag tolka det då? :P

2006-12-14 @ 18:13:34
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Jenny

Hahaha. Att vi GJORDE ämnet hela tiden kanske? Du vet, team dase och allt ;)

2006-12-14 @ 19:21:42
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Emelie

jaha, men säg det då! Haha, du får väl precisera dig lite bättre kanske! :P

Och Team Dase ÄGDE! ;D

2006-12-14 @ 19:50:43
Postat av: Jenny

Bara för att DU inte fattade ;P

2006-12-15 @ 10:52:38
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback