Mitt i natten

Sofie, Emelie och Lizze har lämnat mig nu efter ännu en trevlig kväll av struntprat =)

Annars inte gjort så mycket idag... jobbat fem lätta timmar (kassan är super!) och ätit middag tillsammans med farmor och farfar som är här och hälsar på.  Nu har även Sofie råkat ut för familjens Kaos - den äldre generationen. Hehe, skojar bara. Gammelfolket är underbara =D 

Nu ska jag sova... om jag inte lyckas somna (sömnen har tagit semester igen) kan jag ju alltid ägna mig åt att fundera över varför mycket av det jag säger tolkas snuskigt eller med annan anknytning till sex! Det är ju inte jag precis som börjar fnissa, eller hur Sofie och Lisa?!

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Så du fick inte spraken!? :D

Postat av: Jenny

Nope. Faktiskt inte. Tack och lov.

2006-12-27 @ 13:04:14
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback