Mitt 2006

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte ensam med kompisar till Bulgarien och Prag
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag avger inte nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jaaa! Om min kusin räknas som vän... vilket hon gör =P
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov för det.
5. Vilka länder besökte du? Bulgarien, Tjeckien, Kap Verde, räknas timmarna i Tyskland?
6. Är det något du saknade år 2006 som du vill ha år 2007? Mer pengar (ja, jag är girig ;P)
7. Vilket datum från år 2006 kommer du alltid minnas, och varför? 8 september... nollning, min födelsedag och Sofie&jag röjde på Lorden. Sedan har vi ju partydagarna, och Tuvas födsel. Mycket hände =P 
8. Vad var din största framgång i år? Att jag vågar säga ifrån om jag blir dåligt behandlad.
9. Största misstaget? Oj då. Inga större gjorda tror jag inte... hoppas jag inte =P
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har haft ett lugnt år, magen är som den är visserligen men inga brytningar iaf.
11. Bästa köpet? Hm... min mobil! =D och alla resor
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor absolut.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Gud vilka svåra frågor!! EBBA givetvis, vad tänker jag med?! 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2006? Breathing framförallt tror jag. Och I'm yours
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hahaha. Gladare tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat, eller kanske druckit? ;)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slöat... eller nej förresten. Pluggat?
18. Hur tillbringade du julen? Hemma tillsammans med familjen och Ebba och tog det lugnt.
19. Blev du kär i år? Därom tvista de lärde ;)
20. Hur många one night stands? Inte min stil.
21. Favoritprogram på TV? greys anatomy och top model
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Jag hatar ingen men jag har insett sanningen om vissa personer som jag ärligt talat inte trodde var skitstövlar. Jag hade fel.
23. Bästa boken du läste i år? Oj då. läser ju Harry Potter varje år så dom.
24. Största musikaliska upptäckten? Yellowcard!!
25. Något du önskade dig och fick? Jag önskar mig inte jag köper dom själv.
26. Något du önskade dig men inte fick? Som sagt ovan.
27. Årets bästa film? Pirates var ju en höjdare...
28. Vad gjorde du på din födelsedag? Hur många år fyllde du? Jag fick presenter, vi hade nollningen och jag festade =) Jag fyllde 18!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jupp, det finns det alltid.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2006? Som vanligt antar jag... lite mer fest i garderoben eftersom man går ut nu...
31. Vad fick dig att må bra? Mina kompisar, min familj och mina resor =)
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Orlando Bloom (givetvis) och Hugo.
33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? hm... sjukskrivningen.
34. Vem saknade du? En massa människor... och samtidigt ingen speciell.
35. De bästa nya människorna du träffade? Totte? hehe. Nej men. Har jag träffat så många nya? Bara umgåtts mer med folk jag inte kände så väl innan =)
36. En värdefull läxa du lärt dig i år? Att inte lita alltför mkt på folk?
37. Citera en sångtext som summerar ditt år:  I love the sound of you walking away... haha nej jag skämtar bara.
And I am cold
Yes I'm cold

Samma låt. Äh... svårt var det. Ta mig inte seriöst som vanligt =P Kunde lika gärna tagit:
But still I believe...
That you are gonna save me
Inget av det säger ngt seriöst. hehe =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback