Lista

Sitter här sömnlös och dan... min msn-natt-kompis (Alle) är för tillfället rätt utomlands. Behöver stöd från nån här! Men istället får jag göra en liten lista som jag hittade på först svartkajal.blogg.se och sedan på Lizzes blogg.  Det blir lite upprepning där alltså... men skitsamma. Orkar inte leta upp nån annan, sååå pigg är jag inte =P

Ditt namn: Jenny
Längd: 1,70
Spelar du något instrument: Jag är rätt kass men har spelat blockflöjt iaf (var så illa tvungen)
Vem är snyggast: tjena, ska jag svara som alla andra? Isf: Jag för helsicke
Vem vet mest om dig: Alla känns det som... mina närmaste (även om ingen vet allt. Eller det kanske dom gör?)
Vad vill du ha just nu: Sömn eller sällskap, bestäm själva ;)
Vilka sjukdomar har du: Giftstruma (eller kanske ska förklara som överaktiv ämnesomsättning)
Fobier: Ingen egentligen... lite halvrädd för allt ;P

Känner du en snygg kille: Lite petig men visst känner jag nån iaf =P haha jodå klart jag gör!
Har du körkort: sedan den 17 oktober!
Åsikt om jultomten: ja, rödklädd lite lönnfet gubbe som kommer med presenter ;)
Vill du gifta dig: Absolut... men inte än för fasiken!
Tycker du att du är attraktiv: Jag är väl inte världens troll (håret räknas inte =P) hoppas jag
Din hårfärg och frisyr: Blond, lockig som satan och det når mig till axlarna när det är lockigt nu
Skolväska just nu: växlar, min dondonna ibland och ngt annat ibland. Ingen speciell.

Har du glasögon: Jajjemen, sedan i femman. Och nu är jag praktiskt taget blind... =P 
Hur ser din plånbok ut: Tom? Liten, svart i skinn. Om inte den så min Hello Kitty-plånbok
Favorittv-program: Greys anatomy och möjligtvis Heroes. Ska bestämma mig.
När ska du festa nästa gång: Nyårsafton... typ.
Vad köpte du senast: Mamma och pappas julklapp.
Hur mycket pengar har du: Mycket mindre än jag annars har haft... och mindre lär det bli
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är Jenny eller kanske bara hallå
Senast kramat: hunden? annars så morsan (även fast Lisa var kramig idag...)
Vem sov du hos senast: Lizze efter den 8:e dec där. Kul hade vi =D
Stjärntecken: Jungfru
Ögonfärg: Blå

Kroppsform: Skum, xxs över brösten och s i resten =P
Kall favoritdricka: Mineralvatten
Varm favoritdricka: Te eller kaffe
Alkoholhaltig favoritdricka: Drinkar, shots eller vin
Säger ofta: Sanslöst, saneless
Saknar du någon: Mina kompisar när jag inte är med dom =)
Du fikade senast: Igår med Emelie, Nea och Lizze
Senast sedda film: tjena... hm. Alla var där?

Hur känner du dig nu: Jag vill sova! Övertrött
Kan du laga mat: Jovars även om höfta inte är ngn specialité
Vad tycker du om fötter: Inte det trevligaste på en kropp... finns annat jag föredrar 
Är du smart: Vissa skulle nog säga det även om jag blev kallad för blond (inte snällt =P) senast idag.
Snarkar du: Som Fredrik sa i Simrishamn: Man kan tro att du har dött Jenny, man hör inte ett ljud"
Har du homofob: Varför? Palla och verkligen inte!
När och varför grät du senast: Jag gråter inte... så enkelt är det. Varken över smärta eller kärlek

Så, nu ska jag försöka sova. Godnatt (?) på er =)

Kommentarer
Postat av: Nea

Hahaha, mun-mot-mun metoden på dig varje morgon? ;P

2006-12-22 @ 19:30:23
Postat av: Emelie

Du gråter visst det... Eller!? Till Armageddon om jag inte minns fel ;P

Postat av: Sofie

Du gråter visst det! Du grät på Kap Verde, men det var du tydligen alldeles för tuff för att nämna ;)

2006-12-23 @ 11:16:28
URL: http://zoofiiie.blogg.se
Postat av: Jenny

Gjorde jag? Varför då. Och jag menade i största allmänhet att jag inte grät =P

2006-12-23 @ 16:28:50
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Sofie

När Marina och Johan dansade grät ju både du och Lisa som små barn :D haha! Söta är ni!

2006-12-25 @ 13:28:12
URL: http://zoofiiie.blogg.se
Postat av: Jenny

Hahaha JUST DET! Det hade jag glömt när jag skrev listan... grät faktiskt häromdan dessutom kan jag erkänna... av ilska visserligen =P

2006-12-25 @ 18:58:20
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback